توهین مجدد فتنه گران به ساحت امام حسین(علیه السلام)
نظام نوین اسلامی
جهان زیر سایه ی اسلام

در حالی که راهپیمایی عظیم 9 دی در واکنش به حرمت شکنی فتنه گران و اهانت آنها به ساحت مقدس امام حسین(علیه السلام) بوده است، رادیو فردا برای کمرنگ کردن اهانت فتنه گران به مقدسات مردم نوشت: «تجمع روز نهم دی در سال ۱۳۸۸ که از سوی مقامات جمهوری اسلامی به عنوان "معجزه" و "تجمع چند ده میلیونی" توصیف شده در واکنش به اعتراض گسترده حامیان جنبش سبز و معترضان به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در این سال برگزار شد. سه روز پس از عاشورای سال ۱۳۸۸ که شاهد یکی از شدیدترین و گسترده‌ترین اعتراضات و ناآرامی‌ها به دنبال انتخابات این سال بود و با سرکوب شدید نیروهای حکومتی روبه‌رو شد، حامیان حکومت جمهوری اسلامی و آیت‌الله خامنه‌ای در تهران و چند شهر دیگر گردهم آمدند.»

 

این سایت ادامه داد: «آقای قدیانی در نامه خود چنین می‌گوید که حکومت جمهوری اسلامی در تلاش است تا با استفاده از این روز و جمع کردن مردم برای خود مشروعیت و وجهه مردمی کسب کند. از همین رو او پیشنهاد کرده است که همان طور که فلسطینی‌ها سالروز تاسیس کشور اسرائیل را روز نکبت می‌نامند مردم ایران نیز نهم دی‌ماه را روز نکبت استبداد دینی بنامند.»

 

ابوالفضل قدیانی، از اعضای ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی به شمار می رود؛ گروهی اصلاح طلب که پس از فتنه 88، به خاطر شرکت فعال اعضایش در این فتنه، ادامه فعالیت آن غیر قانونی اعلام شد. قدیانی از جمله حامیان سرسخت موسوی و کروبی است؛ کسانی که توهین کنندگان به امام حسین (علیه السلام) را مردانی خداجوی نامیدند و از آنها حمایت کردند.

 

البته قدیانی در حمله به حماسه 9 دی تنها نبوده است و سایت روزآنلاین نیز، پیش از ایشان حماسه 9 دی را زیر سوال برده است. روز آنلاین در یادداشت خود با توهین و فحاشی علیه مسئولان جمهوری اسلامی و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی می نویسد: «٩ دى ٨٨ همان هزاران نفرى كه هميشه به صورت حرفه اى در نمازجمعه و ساير راه پيمايى ها شركت مى كنند بار ديگر دعوت مى شوند تا این بار عليه جنبش سبز و در ستايش رهبر جمهورى اسلامى شعار دهند...»

 

این سایت در ادامه با "افسانه" خواندن "یوم الله" 9 دی نوشت: «تبليغ و ترويج و افسانه سرايى درباره "حماسه ٩ دى" هر سال تكرار مى شود ... »106


میزبان مارکت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 11 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1